سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایا پرورش مرغ عشق درامد زا خواهد بود؟

 

Ù?تÛ?جÙ? تصÙ?Û?رÛ? براÛ? â?ªbudgieâ?¬â??

قطعا شما نیز مانند هر کس دیگری پس از مدت ها تصمیم به پرورش این پرنده زینتی گرفته اید، اما از نتیجه کار مطمئن نیستید و از این واهمه دارید که مرغ عشق های شما روی دست شما بماند و اصلا مشتری برای آنها پیدا نشود. در جواب می توان گفت که شما با بررسی چند عامل می توانید نتیجه کار را پیش بینی کنید:

1- بررسی تعداد رقبا : اگر رقبای شما کم است، به عنوان مثال اگر در شهر شما فقط 2 پرورش دهنده این پرنده وجود دارد پس باید بگم که این پرنده در شهر شما محبوبیت نداره و کسب و کار شما جواب نخواهد داد. اما اگر افراد زیادی به پرورش این پرنده مشغول هستند، بنابراین شما نیز قادر به نفروش این پرنده خواهید بود و این کار از بازار خوبی برخوردار است.


2- کیفیت پرورش پرنده ها : اگر پرورش دهنده ها تمامی امکانات رفاهی را برای پرنده ها فراهم آورده و برای آنها ارزش زیادی قائل است، پس باید گفت که این کار مشتریان زیادی دارد و شما نیز با تلاش و کوشش در این زمینه موفق خواهید شد.

 

3- میزان خرید و فروش پرنده : برای اینکه متوجه میزان محبوبیت و خرید و فروش پرنده شوید می توانید به سایت هایی مانند دیوار و شیپور مراجعه کنید و کلمه مرغ عشق را سرچ کنید، اگر افراد زیادی خواهان و یا فروشنده این پرنده بودند پس باید این مژده را بدم که کار شما رونق خواهد داشت.